Vi trenger HJELP!!
Postet av Lillomarka SkiKlubb den 19. jan 2020

Vi trenger hjelp!
Vinteren er ikke så veldig snill foreløpig............. Regn er ikke det vi liker best !
På tirsdag er det første renn i Telenorkarusellen og vi trenger å utbedre løypa på visse steder. Vi må ha hjelp til dette.
Møt opp mandag 20.1. kl. 1800 i arenaen for å hjelpe oss. Vi har noe redskap, men hvis noen tar med spade og rive så er det fint.
Vi byr på kaffe og julekake etter endt dugnad
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Lillomarka SkiKlubb
Styrkerom i arenaen
04.08.2020
Årsmøtet 2020
07.05.2020
Årets Lillomarking
03.05.2020
Årsmøte 2020
20.04.2020
Årsmøtet er UTSATT
19.03.2020